به دنبال ردپای نسخه های اصلی دهه 90 ، Resident Evil 3 Remake یک سال پس از بازسازی Capcom از Resident Evil 2. منتشر می شود. گرچه سومین ورود در این سری ، نقشه بازی به صورت فنی روز قبل از وقایع Resident Evil آغاز می شود. 2 ، آن را تبدیل به یک مقدمه شبه.

به گفته این ، شخصیت جیل ولنتاین به عنوان لگد یا کلر در حالی که او Nemesis نامطبوع را گول می زند ، وارد نمی شود. او پس از یک ماجراجویی هولناک در یک عمارت قتل پشتوانه چتر به شهر بازگشت. جیل و همکارش S.T.A.R.S. افسران در Resident Evil اصلی دریافتند که شرکت چتر آزمایشات مشکوک را در آنجا انجام داده است ، و این شرکت داروسازی دوستانه مقصر است که برای شیوع هیولا / زامبی ویرانگر شهر را است. برای جلوگیری از پنهان ماندن این مخفی ، Umbrella نمسیس را ، یک اهریمن هولناک (به آقای X روی استروئیدها فکر می کند) می فرستد تا تمام S.T.A.R.S را نابود کند.

خط امضای Nemesis در واقع نسخه مبهم خود "S.T.A.R.S. !!" همپوشانی اصلی بین Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 3 Remake چیزی از تخم های عید پاک در نسخه ی نمایشی است که اکنون اولین کاوش لئون در بخش پلیس Raccoon City است. در نزدیکی دروازه های جلو ، بازیکنان آن فریاد نمادین و لرزاننده استخوان را ضبط کرده اند: "S.T.A.R.S. !!" اما نمسیس قصد دارد ماموریت خود را برای از بین بردن جیل که از ارتباط چتر چشمی با ویروس T اطلاع دارد ، در نظر بگیرد. لئون و کلر بی روح (در ابتدا) و از خشم آن در امان هستند.

روز قبل از ماجراهای لئون و کلر در ایستگاه پلیس و آزمایشگاه زیرزمینی چتر زیرزمینی Resident Evil 3 در را سیتی آغاز می شود. با پیشرفت بازی ، زمانبندی ها متحد می شوند ، با وقایع 2 و 3 همزمان در نقاط مختلف شهر آشکار می شوید. داستان بازی Resident Evil 3 Remake تمام آنچه را که برای را سیتی و فراتر از آن اتفاق افتاده است ، شما را پر می کند ، بنابراین می توانید بدون اینکه بازی های دیگری انجام دهید ، مستقیم به این پیشوای شبه بروید.

توصیه شده
بعدی
آیا Resident Evil 3 Remake همکاری دارد؟
ساکن شر 3 شرکت
توسط دالی ویلهلم / فوریه. 24، 2020 2:22 EST

کپکام با اعلام این خبر که در حال انتشار بازسازی Resident Evil 3 برای مطابقت با موفقیت بسیار موفق Resident Evil 2 Remake است ، طرفداران را شگفت زده کرد. بازیکنان بلافاصله به گرفتاری S.T.A.R.S. کشیده شدند. عضو جیل ولنتاین و فرار او از را سیتی و نمسیس بزرگ ، بد و زشت که او را شکار می کند.

در مواجهه با هیجان عمومی پیرامون Resident Evil 3 Remake ، ممکن است از اعلامیه جایزه کپکام در مورد Resident Evil: مقاومت غافل شوید ، که حالت چندنفره در کنار بازی اصلی منتشر می شود. در این بازی نامتقارن 4v1 ، یک گروه بقا از بازماندگان باید از ماشینکاری های Mastermind و تله های بی شمار خود فرار کنند. مقاومت تنها بخشی از Resident Evil 3 است که می تواند به عنوان تعاونی توصیف شود. جیل باید نمسیس را به تنهایی خودش بگیرد.

عناوین Resident Evil وجود دارد که عناصر مشترک و گیم پلی مانند Resident Evil 5 و 6. وجود دارد. با این وجود ، Resident Evil 3 بیشتر در مورد فرار نزدیک و راهروهای کلاستروفوبیک است تا شلیک هیولاها با دوستانتان. جیل ولنتاین در این راه کمک خواهد کرد ، اما او عمدتاً به تنهایی و در حال فرار از یک شکارچی مصمم و غیرمذهبی است. اما اگر اشتیاق زیادی به همکاری دارید ، قادر خواهید بود که متفکر را با دوستان خود در مقاومت خنثی کنید.

به گفته این ، حتی مقاومت نیز یک عنصر پخش کننده واحد به آن خواهد داشت. یک حالت داستان آفلاین وجود دارد که ممکن است منشا بازماندگان و برخورد آنها با Mastermind را توضیح دهد. امیدوارم توضیحی رسمی درباره چگونگی نام مارتین ساندویچ نیز وجود داشته باشد.

به طور خلاصه ، تعداد بازیکنان منفرد زیادی وجود دارد ، گزینه های حالت داستان برای بازیکنان Resident Evil 3 وجود دارد ، اما تنها یک راه برای بازی در کنار دوستان وجود دارد. مقاومت با Resident Evil 3 Remake در تاریخ 3 آوریل 2020 برای پلی استیشن 4 ، Xbox One و رایانه شخصی آغاز خواهد شد.

توصیه شده
بعدی
حقیقت غیرقابل توصیف Resident Evil
توسط کریستوفر گیتس / سپتامبر. 6، 2017 11:20 EST / بروزرسانی شده: 15 فوریه 2018 4:12 بعد از ظهر EST

زمان خوبی است که یک طرفدار Resident Evil باشید. Resident Evil 7 با بازگشت به ریشه های ترسناک بقا ، جلال حق رای دادن را احیا کرد ، Resident Evil: The Final Chapter بهترین ورود در سریال های بلند فیلم است و اگر اقتباس های سینمایی فنجان چای شما نبودند ، پس ما چند خبر خوب داشته باشید: حالا که کار Milla Jovovich به پایان رسید ، کارگردان جیمز وان (اره ، خشمگین 7) در حال راه اندازی مجدد همه چیز است.

اما رسیدن به اینجا آسان نبوده است: در طول دو دهه گذشته ، تاریخچه حق رای دادن Resident Evil تعداد زیادی پیچ و تاب و عجیب به خود گرفته است. عناوین بی شماری وارد تولید شدند و کمتر کسی تابش روز را می دید. این سریال انتقاد از والدین نگران و دادگاه های فدرال را تحمل کرد. هواداران شکایت کردند. اما مانند یکی از دشمنان ارواح خود ، Resident Evil فقط از کار در نمی ماند. خدا را شکر.

Resident Evil به عنوان یک بازسازی خانه شیرین شروع شد

احتمالاً شما از خانه شیرین چیزی نشنیده اید. اشکالی نداره بازی Famicom در سال 1989 ، بر اساس فیلمی ترسناک به همین نام ، هرگز آن را از ژاپن بیرون نکشید. هنوز هم ، شما از خانم لذت می برید

ny از مناطق محبوب تر این بازی. ببینید ، Resident Evil به عنوان بازسازی (یا احتمالاً عاقبت) برای Sweet Home شروع به کار کرد ، و بسیاری از ویژگی های استاندارد بازی راه خود را به خواهر و برادرهای جوان تر معروف تر تبدیل کرد.

در خانه شیرین ، گروهی از پنج فیلمساز برای نجات برخی از هنرهای نادر به خانه ای خالی از سکنه حمله می کنند. شباهت ها از مرحله دریافت مشخص است. Sweet House مانند Resident Evil دارای شخصیت های مختلفی است - اگرچه برخلاف کریس ردفیلد و جیل ولنتاین که به طور جداگانه ماجراجویی می کنند ، Sweet Home از بازیکنان می خواهد که یکباره کل مهمانی را اداره کنند. هر دو بازی در قصرهای غول پیکر برگزار می شوند. سیستم موجودی مجازات کننده Resident Evil ، که بازیکنان را وادار می کند که چگونگی استفاده از منابع خود را با دقت در نظر بگیرند ، یک نسخه مستقیم از Sweet Home's است. حتی انیمیشن های معروف درب بازکن Resident Evil ، که در حالی که پلی استیشن محیطهای جدیدی را بار می کند بازی می شود ، از انتقال های مشابه در Sweet Home ناشی شد.

هیچ یک از اینها تصادف نیست. در سال 1993 ، توکورو فوجیوارا ، کارگردان شیرین خانه ، شینجی میکامی ، مرد پشت سازگار با بازی های ویدئویی علاءالدین و گوف تروپ را به دفتر خود فراخواند. میکامی یادآوری کرد: "او گفت که ما می خواهیم ما با استفاده از سیستم های Sweet Home یک بازی ترسناک درست کنیم." در — اما با اشتیاق به هر حال به کار خود رفت. او نباید نگران این موضوع بود: کپکام تقریباً سه میلیون نسخه از Resident Evil را جابجا کرد و یک اثر جدید به دنیا آمد.

Capcom برای نامگذاری این سریال مسابقه ای برگزار کرد

در ژاپن ، Resident Evil با عنوان Biohazard شناخته می شود ، که از اولین بازی در سال 1996 نام این حق رای دادن بوده است. این قرار نبود در ایالات متحده پرواز کند ، جایی که "biohazard" یک کلمه مشترک است (ناگفته نماند. عنوان بازی های بی شماری و نام یک باند مشهور فی سنگین). اگر Capcom می خواست از این نام تجاری استفاده کند ، به یک نام جدید احتیاج دارند.

بنابراین شرکت مسابقه ای برگزار کرد و مدیران از کارمندان خواستند که نامهای احتمالی سری جدید را بیابند. به گفته Capcom کرامر ، مدیر ارشد ارتباطات و اجتماعات آمریکا ، تیم بازاریابی تعداد زیادی ورودی را دریافت کرد و Resident Evil را انتخاب کرد که توسط یکی از طراحان بازی این شرکت ارسال شد. کرامر توضیح می دهد: "این یک کار هوشمندانه بود." "بازی اول در یک عمارت تنظیم شد ، آن را دریافت کنید؟"

از طرف خودش ، کرامر به ویژه از این عنوان خوشش نمی آمد و به آن رأی داد و گفت که "فکر می کرد فوق العاده شیک است". اما بقیه بازاریابی و پیشرفت های بالاتر در ژاپن آن را دوست داشتند ، بنابراین Resident Evil گیر افتاد. از طرف خودش ، کرامر اعتراف کرد که احتمالاً پیشنهاد او بهتر نبوده است. وی گفت: "نمی توانم به یاد بیاورم که احساس کردم جایگزین بهتری است." "احتمالاً در مورد زامبی ها احمقانه است."

در دادگاه های آمریکا این بازی با نام Resident of Evil Creek شناخته می شود

این بسیار مطمئن است که بگوییم Stephen N. Limbaugh Sr. ، قاضی فدرال ، خیلی اهل بازی نیست. او نه تنها در بیانیه رسمی دادگاه اسامی دو مورد از محبوب ترین سریال های مربوط به اشتباه بازی را بدست آورد ، بلکه این حکم را نیز صادر کرد که پس از بررسی چهار بازی مختلف ، "این دادگاه . هیچ انتقادی از ایده ها ، بیان و یا پیدا نکرد هر چیز دیگری که احتمالاً به معنای گفتار باشد. " با "گفتار" ، او به معنای نوعی است که طبق اصلاح اول اصلاح می شود و از آن محافظت می شود. بله آخ.

این تصمیم در طی یک پرونده 2002 اتخاذ شد که طی آن ، انجمن نرم افزاری دیجیتال تعاملی ، سنت سنت لوئیس را به حکم محلی به دادگاه محکوم کرد که هر کس زیر 17 سال را مم به قبول رضایت والدین قبل از بازی های ویدئویی خشونت آمیز یا جنسی دانست. IDSA ادعا کرد که این قانون اولین اصلاحیه را نقض کرده است. سنت لوئیس و لیمباگ اختلاف نظر داشتند. لیمبو اعتراف کرد که بازی ها دارای backstories ، تنظیمات ، توطئه ها ، گفتگوها و سایر محتوای روایت هستند ، اما اظهار داشت که "بازی های ویدئویی بیشتر از آنچه که با تصاویر متحرک انجام می شود ، با بازی های تخته و ورزش مشترک هستند." به همین ترتیب ، آنها از قانون اساسی محافظت نمی شوند.

البته ، با توجه به اینکه لیمباگ حتی نمی تواند نام دو چهار بازی را به درستی بدست آورد ، کل حکم مظنون است. نظر دادگاه یک بازی Resident of Evil Creek را نامیده است. دیگری به عنوان Mortal Combat (همانطور که طرفداران بازی مبارزه می دانند "Kombat" با K املا شده است) نامیده می شود. علاوه بر این ، در سال 2002 ، یک پرونده دادگاه 7 دادگاه جداگانه - که تصمیم قبلی را هم از قبل حذف کرده و هم از آن خارج شده است - قبلاً بازی های ویدئویی را به صورت سخنرانی آزاد طبقه بندی کرده بود ، و این حکم لیمباگ را کم و بیش بی فایده می کرد. تنها چیزی که واقعاً تولید کرده است؟ لقبی خنده دار برای یکی از انعطاف پذیر ترین و ماندگارترین حق رایانه های بازی. با تشکر ، قاضی لیمباگ!

قرار بود Resident Evil 2 پایان این سریال باشد

Resident Evil 4 ، که نماینده فدرال را لئون کندی در برابر پارگی انگلهای موسوم به طاعون قرار داد ، باعث ایجاد انقلابی در بازیهای اکشن شد. Resident Evil 7 زندگی جدیدی را در ژانر ترسناک زنده ماندن نفس کشید و Resident Evil را برای اولین بار به شخص اول منتقل کرد. با این حال ، اگر Capcom با برنامه اصلی شینجی میکامی ، سازنده سریال گیر کرده بود ، هرگز چنین اتفاقی نمی افتاد.

Resident Evil 2 دستخوش تحولات طولانی و وحشتناکی شد

روند کار ، و با نزدیک تر شدن تاریخ انتشار 1997 ، میکامی متوجه شد که این بازی قرار نیست استانداردهای خود یا کپکام را رعایت کند. بنابراین ، با یک بازی بین 60 تا 80 درصد به پایان رسید ، کپکام همه چیز را بیرون انداخت و شروع به کار کرد.

این امر به کپکام این فرصت را داد تا نوبرو سوگیمورا ، فیلمنامه نویسان را به هیئت مدیره برساند تا داستان Resident Evil 2 را اصلاح کند ، که تهیه کننده یوشیکی اوکاموتو آن را دوست ندارد. ظاهراً ، Mikami می خواست Resident Evil 2 طرح را ببندد و به عنوان فینال سریال خدمت کند. اوکاموتو یک فرانشیز می خواست که بتواند برای همیشه اجرا شود ، مثل گوندام یا جیمز باند. Sugimura جلوی چشم اوکاموتو را گرفت و تقریباً کل بازی را دوباره نوشت. احتمالاً بهترین مورد ، حداقل در مورد خط پایین Capcom است: با گذشت سالها ، این ناشر بیش از 71 میلیون بازی Resident Evil فروخته است ، و به نظر نمی رسد که این سریال به زودی کند شود.

سینمایی Resident Evil 2 با استفاده از چهره های اکشن ایجاد شده است

اگر فکر می کنید برای بازی با اسباب بازی ها خیلی پیر هستید ، دوباره فکر کنید. در حالی که برشهای از پیش ساخته Resident Evil 2 ممکن است به خوبی سن نرفته باشد ، در سال 1998 آنها لبه دار شدند ، و آنها هرگز اتفاق نمی افتادند اگر مردمی در Capcom با مجموعه ای از چهره های عمل کثیف و کثیف نشده باشند.

Resident Evil با برشهای اکشن زنده و ضبط شده با استفاده از بازیگران زنده شروع و به پایان رسید ، بنابراین این فرضیه نیست که Resident Evil 2 از افراد واقعی برای به زندگی شهر را و مناطق مختلف آن استفاده کرد. ظاهراً اینگونه نیست: Resident Evil: 1998 مجله شماره 3 مصاحبه اختصاصی با خالق شینجی میکامی ، خالق کتاب ، که در حالی که ویژگی های خاص و سنگین تحسین است (این یک انتشار رسمی با مجوز است) ، جزئیات را فاش می کند. از تولید میکامی توضیح داد: "ابتدا با استفاده از تصاویر متحرک و چهره های اکشن ، فیلم های تصویری [عکس هایی از هر زاویه] تهیه کردیم تا تصاویر استاندارد دریافت کنیم." "سپس ، ما از ابزارهای CG برای ارائه هر تصویر و تبدیل داده ها برای پلی استیشن استفاده کردیم."

این مبهم است ، اما به نظر می رسد که Capcom از اسباب بازی ها برای ایجاد انیمیشن های خاص - یا یک صفحه داستانی متحرک - برای برش های Resident Evil 2 استفاده می کند ، و سپس آن ها را به انیماتورها می دهد تا به عنوان یک راهنما استفاده کنند (افراد دیگر این جمله را تفسیر می کردند به این معنی که Capcom در واقع متحرک است. چهره هایی که از تکنیک های انیمیشن stop-move استفاده می کنند ، اما با توجه به چگونگی وقت گیر بودن آن روند ، بعید به نظر می رسد).


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها